چیزهایی که مادرم هرگز به من نگفت! شاید بهتر بود بگوید

مادر بودن می تواند یک تجربه خاص زندگی برای زنان در سراسر جهان باشد. دانستن این که من در نه ماه می خواهم مادر کوچکی باشم هیجان زده ام می کرد. اما باید نه ماه جنین کوچکی را با خود حمل می کردم. بله، خستگی در شکم من وجود داشت. اما شور و شوق نگه داشتن یک موجود کوچک در آغوشم بر هر احساس دیگری غلبه داشت.

در این لحظه نشستم، نفس عمیقی کشیدم و سعی کردم همه افکارم را به خود یادآوری کنم. من به هر چیزی در زیر آفتاب فکر کردم، به غذا دادن به کودک، خوابیدن، یا لباس پوشیدن. وقتی به این فکر می کردم که آیا دختر خواهد بود یا پسر، یادم آمد که یک قول کوچک به خودم دادم.

من قول داده ام که اگر یک دختر بچه زیبا به دنیا آوردم، چند نکته را برای او بازگو خواهم کرد. تمام آن چیزهایی که آرزو می کردم مادرم به من می گفت اما هیچ وقت نگفت. شاید نمی دانست! در اینجا لیست جملاتی که دوست داشتم همیشه مادرم به من بگوید لیست کرده ام!

چیزهایی که مادرم هرگز به من نگفت!

۱. لبخند بزن، بخند

هرچه بزرگ تر بشوید، متوجه خواهید شد. زندگی دلایل زیادی برای گریه کردن دارد، اما اجازه ندهید که بر بهزیستی عاطفی شما تأثیر بگذارد. با وجود همه سختی ها بخندید!

۲. اجازه نده لحظات بگذرد

زندگی در لحظه

می دانم که این جمله به ظاهر موعظه است. اما، لطفاً لحظات زندگی خود را از دست ندهید. تمام لحظات را غنیمت بشمارید، چرا که بعدها به این پی خواهید برد که اگر والدینم به من گوشزد می کردند من الان انسان موفق تری بودم.

۳. دوستان خوب دور خودت جمع کن

در بعضی مواقع، داشتن یک دوست خوب تمام چیزهایی است که شما نیاز دارید. هنگامی که خود را با افراد مناسب درگیر کردید، هرگز احساس تنهایی نخواهید کرد، حتی اگر از نظر جسمی تنها باشید.

۴- لحظه های غیر منتظره را غنیمت شمار

خوشبختی بعضی اوقات زمانی که حتی انتظارش را ندارید درب منزل شما را می زند. خوشبختی یک بار اتفاق می افتد، دقیقا زمانی که شما انتظارش را ندارید.

۵. خودتان باشید

دوستان شما، شما را می شناسند. لازم نیست کسی را بازی کردن فیلم، راضی کنید. تصویری که تلاش می کنید از خود در ذهن دیگران بسازید، حتی اگر خیلی ایده آل باشد، چون خودتان نیستید، ارزشی ندارد.

۶. هیچ چیز غیرممکن نیست

هر مشکلی که در زندگی با آن روبرو می شوید، راه حلی خواهد داشت. بنابراین، هنگامی که زندگی به سمت شما لیمویی پرتاب می کند، دستکش و پیش بند خود را ببندید و یک لیموناد خوشمزه برای خود تهیه کنید.

۷. به بزرگان خود احترام بگذارید

مادرم این را به من گفت. همیشه به بزرگان خود احترام بگذارید. حتی اگر با آنها مخالف هستید، لازم نیست بی ادب باشید. اگر دلیلی برای اینکار نمی بینید، کافیست به یاد داشته باشید، شما هم روزی بزرگتر می شوید!

۸- خوشبختی از آنچه که فکر می کنی نزدیک تر است

به دنبال شادی در اطرافیان خود نباشید. شادی خود را با چیزهای مادی مرتبط نکنید. شادی از کوچک ترین چیزهای زندگی ناشی می شود و بسیار نزدیکتر از آن است که تصور می کنید.

۹. ظاهر مهم است

بله، ظواهر اهمیت دارند. اما، اجازه ندهید زندگی شما درگیر این موضوع شود. به اندازه کافی وقت خود را صرف ظاهر خود کنید تا از درون احساس اطمینان کنید. بر نحوه رفتارتان با دیگران تمرکز کنید و اصلاح کنید. این همان چیزی است که یک فرد را واقعاً زیبا می کند.

۱۰. اجازه نده کسی تحقیرت کنه!

اجازه نده کسی تحقیرت کنه!

در زندگی افراد زیادی وجود دارند که سعی خواهند کرد شما را به پایین بکشند. خود را دوست داشته باشید. و به خودتان ایمان داشته باشید. به کسی اجازه ندهید آنچه را که درباره خودتان می دانید را دیکته کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.