10 نکته که باید در بارداری همسر خود به خاطر بسپارید

اگر همسرتان باردار است این نوشته را از دست ندهید!

بارداری همسر، بارداری همسر یکی از مهم ترین دوره های زندگی هر زوجی است. موارد بسیار کمی در زندگی دارای چنین اهمیت عمیقی هستند و تغییرات بزرگی مانند گذراندن دوران بارداری همسر را ایجاد می کنند. بارداری همسر نه تنها بر زن و شریک زندگی اش، بلکه بر تمام افراد زندگی آنها تأثیر می گذارد. اگر عزیز شما باردار است باید چندین نکته در این مورد را بخاطر بسپارید.

بارداری همسر

۱. به تمایل شدید برای تمیز کردن خانه در دوران بارداری همسر پیله نکنید

برخی از خانم ها تمایل زیادی به تمیز کردن و تزئین خانه خود برای نوزاد، به ویژه در سه ماهه اول دارند. این کاملا منطقی است که برای جای دادن یکی دیگر از اعضای خانواده باید برخی تغییراتی ایجاد شود، اما تعجب نکنید اگر بیشتر روزها همسر باردار شما مشغول جستجوی وسایل کودک، صحبت در مورد وسایل کودک، مرتب سازی مجدد مبلمان، خرید مبلمان و تغییر رنگ وسایل و غیره است.

۲. همسر باردار شما می تواند بسیار تنبل شده و توقعات زیادی از شما داشته باشد

همه زنان مشغول تمیز کردن خانه و یا تغییر دکوراسیون برای نوزادشان نمی شوند. گاهی از شما انتظار می رود که در انجام کارها کمک کنید یا برخی مسئولیت ها را به عهده بگیرید. غر نزنید و به او کمک کنید تا هر دو احساس بهتری داشته باشید.

۳. توجه و محبت در بارداری همسر بیش از حد می تواند آزاد دهنده باشد!

هیچ یک از زنان باردار مثل هم نیستند. برخی ممکن است انتظار کمک داشته باشند در حالی که برخی تمایل به انجام برخی کارها و فعال ماندن دارند. اما در بیشتر موارد از این که شما مانند یک کودک کوچک با آن ها رفتار می کنید عصبانی می شوند. اگر بیش از حد از همسسر باردار محافظت می کنید و فقط می خواهید که آنها کل روز بنشینند، آن ها را به شدت عصبانی خواهید کرد.

بارداری همسر

۴. همسر باردار شما ممکن است به طرزی باور نکردنی فراموشکار شود!

برای اینکه تصور کنید چگونه ذهن باردار گاهی اوقات مه آلود می شود، تصور کنید که فقط بعد از ۴-۵ ساعت خواب شبانه برای چند روز متوالی به مدرسه یا محل کار بروید. اگر در آنجا بوده اید، می دانید که مغز شما تا چه حد خسته شده و چطور رفتن از یک اتاق به اتاق دیگر راهی مطمئن برای فراموش کردن آنچه شما نیاز دارید یا قرار دادن مکانی که در آن قرار دارید، است.

۵. همسر باردار شما در عرض چند دقیقه از عصبانیت به خوشحالی و سپس به غم می رسد!

نوسانات خلقی در دوران بارداری امری طبیعی است، آرامش خود را حفظ کنید و به او بگویید که احساساتش را جدی می گیرید.

۶. آن ها اغلب اوقات صحبت را متوقف می کنند و به دستشویی می دوند

با پیشرفت دوره بارداری و بزرگتر شدن کودک، فشار بر روی مثانه همسر باردار شما او شروع می شود و او ممکن است صحبت شما را با دویدن به سوی دستشویی قطع کند. دلگیر نشوید و شرایط او را درک کنید.

بارداری همسر

۷. آن ها می توانند عادات غذایی عجیب و غریب خود را به شما منتقل کنند

همه می دانند که زنان باردار می توانند ولع مصرف بسیار عجیبی پیدا کنند و نیاز به خوردن دو نفر دارند. این کاملا طبیعی است، زیرا مادر و کودک به طیف گسترده ای از مواد مغذی و مقدار زیادی کالری نیاز دارند. می دانید چه کسی به آن کالری اضافی نیاز ندارد؟ شما. در بسیاری از موارد اشتهای یک زن باردار می تواند مسری شود و همه کسانی که وقت زیادی را با او می گذرانند تأثیر می گذارد. اگر نمی خواهید چاق شوید مراقب باشید.

۸. سعی کنید برای دوران بارداری همسر خود کمی ماساژ یاد بگیرید

یک زن باردار مقدار زیادی آب را تحمل می کند و خون او می تواند به طور موثر به قلب بازگردد زیرا رحم به وریدهای خاصی فشار می آورد. این بدان معناست که مچ پا و پاهایش متورم می شود و برخی از کارهایی که می تواند برای مقابله با تورم انجام دهد، بالا نگه داشتن آن ها از سطح قلب و ماساژ آنها است. بنابراین، برای انجام ماساژ جدی آماده شوید.

۹. همسر باردار شما مرتب درمورد کودک صحبت خواهد کرد

مادران تازه وارد می خواهند در مورد بارداری، زایمان، مراقبت از کودک و انواع و اقسام وسایل مربوط به کودک از همه توانایی های خود مطلع شوند و اینترنت به آنها امکان می دهد تا در مورد موضوع تحقیق کنند. همانند هرکسی که شروع به عمیق شدن در یک موضوع کند و چند ساعت در روز را صرف یادگیری دقیق آن کند، زنان باردار بی وقفه درباره چیزهای کودک صحبت خواهند کرد.

آن ها موفق خواهند شد طی چند جمله هر مکالمه ای را به مکالمه ای مربوط به کودک تبدیل کنند. آنان را همراهی کنید و خودتان را مشتاق نشان دهید.

بارداری همسر

۱۰. همسر باردار شما نمی خواهد داستان های ترسناک بارداری را بشنود!

زنان باردار تنها کسانی نیستند که دوست دارند در مورد کودکان صحبت کنند. زنان و زوج های دیگری که بچه دارند هم عاشق مشاوره دادن به والدین جدید هستند که می تواند بسیار مفید باشد و معمولاً مورد استقبال قرار می گیرد، اما بیشتر اوقات مکالمه به سمت و سوی ناامیدکننده ای می رود و در نهایت در مورد چیزهایی مانند خواب ناکافی، مشکلات دوران زایمان و سایر سختی ها صحبت می کنند. همسر باردار شما نمی خواهد در مورد این نوع چیزها چیزی بشنود. مراقب حرف های خود و بقیه باشید!

سخن پایانی بارداری همسر

ممکن است به نظر برسد که دوران بارداری همسر شما یک میدان مین است و هر حرکت اشتباهی منجر به فاجعه خواهد شد، اما یک دلیل برای همه این ها وجود دارد. با تمام تغییراتی که خیلی سریع اتفاق می افتد و تغییرات شدید هورمون ها، او به کمک، صبر و درک خانواده احتیاج خواهد داشت، اما فراموش نکنید که شما پس از بارداری همسر لحظات بسیار خوبی خواهید داشت و دیدن او با آن درخشش مادرانه به خودی خود می تواند پاداش کافی برای این دوران سخت بارداری باشد.


از دست ندهید! ۵ مورد از ترس های دوران بارداری و زایمان


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.